Ondernemingsgegevens
Onze winkel :
Buildingdryer Klimaatwebshop
Vroente 7B
2310 Rijkevorsel
Tel : +32 477 36 70 09
Onze Maatschappelijke zetel :
A-RENT BV (Building Dryer)
Gammel 35
2310 Rijkevorsel
BTW : BE0822178829
Artikel 1: Algemene bepalingen
De e-commerce webshop www.buildingdryer.be/kopen/ van A-RENT BV met maatschappelijke zetel te Gammel 35, 2310 Rijkevorsel, BTW BE 0822178829 RPR Antwerpen, biedt haar klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen.
Onderhavige Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een bezoeker van deze e-commerce website. Bij het plaatsen van een bestelling via de webwinkel moet de Klant deze Voorwaarden uitdrukkelijk aanvaarden, waarmee hij instemt met de toepasselijkheid van deze Voorwaarden, met uitsluiting van alle andere voorwaarden.
Bijkomende voorwaarden van de Klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door A-RENT BV aanvaard zijn.
Artikel 2: Prijs
Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO, inclusief BTW, Recupelbijdrage en alle door de klant verplichte bijdragen inbegrepen.
Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld.
De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.
Artikel 3: Aanbod
Ondanks het feit dat de online catalogus en de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden A-RENT BV niet en is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. A-RENT BV is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.
Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de klant om vooraf contact op te nemen met onze klantendienst.
Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door A-RENT BVBv. A-RENT BV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indieneen aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Artikel 4: Online aankopen
Om een bestelling te kunnen plaatsen moet je eerst producten toevoegen aan je winkelwagen in het gewenste aantal. Indien het product in verschillende maten of kleuren beschikbaar is, dien je hier eerst een keuze in te maken alvorens op “toevoegen” te klikken.
Wil je weten wat er allemaal al in je winkelkar ligt ? Rechts boven vindt u het icoontje van de winkelkar en kan u ten alle tijde zien hoeveel artikelen en voor welk bedrag er in uw winkelwagen ligt en dit eender waar u op onze webshop bent. Klikt u op dit icoontje dan komt u in de winkelkar terecht. Hier kan je uiteraard nog dingen gaan aanpassen zoals een maat, kleur of aantal. Je kan ook artikelen terug verwijderen mocht je iets te enthousiast zijn geweest met shoppen door naast het artikel op het kruisje te klikken.
Ben je helemaal klaar, dan kan je je bestelling doorgeven aan ons door een account aan te maken indien je een nieuwe klant bent of inloggen met je email adres en persoonlijk paswoord indien je een terugkerende klant bent. Indien je het wachtwoord bent vergeten contacteer ons even, dan sturen we je dit opnieuw toe. Je bent nu klaar om een betaalmethode en verzendmethode te kiezen.
De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen
- via bankkaart met bancontact/mister cash
- via kredietkaart (visa, mastercard, V-pay)
- Bankoverschrijving verschrijving factuur vooraf.
A-RENT BV is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is.
Artikel 5: Levering en uitvoering van de overeenkomst
Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in België en Nederland. Onze zendingen worden afgehandeld door DHL, UPS, DPD en Bpost.
Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald, worden de goederen aan de woonplaats van de Klant geleverd binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan onze klantendienst.
Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.
Artikel 6: Eigendomsvoorbehoud
In afwijking van artikel 1583 van het Burgerlijk Wetboek blijven de verkochte, geleverde of geïnstalleerde goederen onze exclusieve eigendom tot de gehele betaling van de factuur. Ondanks dit eigendomsvoorbehoud, gaat het risico wegens verlies of beschadiging over op de klant vanaf inbezitname van de goederen.
De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van A-RENT BV te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.
Artikel 7: Retour- / Herroepingsrecht
Artikel 7.1: Definities
– Retourrecht: Het recht van de klant om binnen een bepaalde termijn de aankoop of huur van een bouwdroger te herroepen.
– Herroepingstermijn: De periode waarbinnen de klant gebruik kan maken van het retourrecht.
– Producten: De bouwdrogers en accessoires die via onze webshop worden aangeboden.
Artikel 7.2: Herroepingstermijn
1. Duur: U heeft het recht om binnen 14 dagen na de dag waarop u het product heeft ontvangen, de overeenkomst te herroepen zonder opgave van redenen.
2. Aanvang Herroepingstermijn: De herroepingstermijn begint op de dag nadat u, of een door u aangewezen derde, het product fysiek in bezit krijgt.
Artikel 7.3: Uitoefening van het Retourrecht
1. Melding Herroeping: Om het retourrecht uit te oefenen, dient u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte te stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht.
2. Retourprocedure: Na melding van de herroeping dient u de producten zo spoedig mogelijk, maar binnen 14 dagen na de dag waarop u de herroeping heeft gemeld, terug te sturen naar ons.
Artikel 7.4: Verplichtingen van de Klant tijdens de Herroepingstermijn
1. Omgang met het Product: Tijdens de herroepingstermijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen.
2. Beschadiging: Indien er sprake is van schade die is ontstaan door gebruik dat verder gaat dan noodzakelijk om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
Artikel 7.5: Kosten bij Herroeping
1. Kosten Terugzending: De directe kosten van het terugzenden van het product komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen.
2. Terugbetaling: Indien u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.
3. Wijze van Terugbetaling: Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. Er zullen u voor dergelijke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Artikel 7.6: Uitsluiting van het Retourrecht
1. Specifieke Producten: Het retourrecht is uitgesloten voor producten die volgens uw specificaties zijn vervaardigd of die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
2. Huur en Verbruiksmaterialen: Producten die snel kunnen bederven of verouderen en verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken, zijn uitgesloten van het retourrecht.
Artikel 7.7: Contactinformatie
Voor vragen of verdere informatie over het retourrecht kunt u contact opnemen met onze klantenservice via:
De klantendienst van Building Dryer is bereikbaar op het telefoonnummer +32 477 36 70 09, via e-mail op info@buildingdryer.be of per post op het volgende adres : A-RENT BV, Gammel 35, 2310 Rijkevorsel.
Artikel 8: Garantie
Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Deze wettelijke garantie geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.
Om een beroep te doen op de garantie, moet de Klant een aankoopbewijs kunnen voorleggen. Klanten wordt aangeraden om de oorspronkelijke verpakking van de goederen te bewaren.
Voor artikelen die online werden aangekocht en bij de Klant thuis zijn afgeleverd, dient de Klant contact op te nemen met de klantendienst en het artikel op zijn kosten terug te bezorgen aan A- RENT BV.
Bij vaststelling van een gebrek moet de Klant zo snel mogelijk inlichten. In ieder geval dient elk gebrek binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling ervan door de Klant te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.
De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding,
aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.
Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant.
Artikel 9: Terugnameplicht oude toestellen (Recupel Lidmaatschap)
Artikel 1: Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die u sluit met onze webshop voor de aankoop van elektronische artikelen. Door het plaatsen van een bestelling stemt u in met deze voorwaarden en bevestigt u dat u op de hoogte bent van onze terugnameplicht onder het Recupel-lidmaatschap.
Artikel 2: Definities
– Terugnameplicht: De verplichting van de verkoper om oude elektronische toestellen terug te nemen bij de aankoop van nieuwe, conform de richtlijnen van Recupel.
– Oude toestellen: Elektronische apparaten die u vervangt door een nieuw aangekocht toestel via onze webshop.
– Recupel: Organisatie die instaat voor de inzameling en verwerking van afgedankte elektro-apparaten in België.
Artikel 3: Terugnameplicht
1. Recht op Terugname: U heeft het recht om uw oude toestel bij ons in te leveren bij de aanschaf van een nieuw gelijkwaardig product via onze webshop, in overeenstemming met de Recupel-regelgeving.
2. Kostenloosheid: De terugname van oude toestellen is kosteloos.
3. Voorwaarden: Het oude toestel dient vergelijkbaar te zijn met het nieuwe aangekochte toestel.
4. Inleveropties:
– Fysieke Inlevering: U kunt het oude toestel fysiek bij ons inleveren op een door ons aangegeven locatie.
– Ophaalservice: U kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van onze ophaalservice, waarbij wij het oude toestel bij u thuis ophalen. Deze service kan afhankelijk zijn van de beschikbaarheid en locatie.
– Retourzending per post: U kunt het oude toestel per post naar ons retourneren. In dit geval dient u gebruik te maken van ons retourlabel, zodat de verzending kosteloos voor u is.
Artikel 4: Aansprakelijkheid
Wij zijn niet verantwoordelijk voor enige gegevens die op de oude toestellen zijn achtergebleven. Het is uw verantwoordelijkheid om alle persoonlijke gegevens van het toestel te verwijderen voordat u deze aan ons retourneert.
Artikel 5: Procedure voor Terugname
1. Aanmelding: Bij de aanschaf van een nieuw toestel, kunt u tijdens het afrekenproces aangeven dat u een oud toestel wilt inleveren.
2. Bevestiging: U ontvangt een bevestiging met instructies voor de inlevering of ophaalservice.
3. Verpakking: U dient het oude toestel goed te verpakken om schade tijdens transport te voorkomen.
4. Inlevering/Ophaling: U kunt het toestel volgens de instructies inleveren of gereed houden voor de ophaalservice.
Artikel 6: Milieuvriendelijke Verwerking
Alle oude toestellen die wij terugnemen, worden op milieuvriendelijke wijze gerecycled of hergebruikt, in overeenstemming met de richtlijnen van Recupel en de geldende wettelijke voorschriften.
Artikel 7: Contactinformatie
Voor vragen of verdere informatie over de terugnameplicht van oude toestellen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via [contactgegevens].
Door akkoord te gaan met deze voorwaarden, stemt u in met de terugnameprocedure zoals hierboven beschreven en bevestigt u kennis te hebben genomen van ons lidmaatschap bij Recupel.**Algemene Voorwaarden – Klachtenbehandeling Webshop Bouwdrogers**
Artikel 10: Klantenbehandeling
Artikel 10.1: Definities
– Klacht: Iedere melding van een klant betreffende een gebrek aan of probleem met een product of dienst geleverd door onze webshop.
– Klantenservice: De afdeling van onze webshop die verantwoordelijk is voor de behandeling van klachten en vragen van klanten.
Artikel 10.2: Indienen van Klachten
1. Meldingsprocedure: Klachten dienen binnen 14 dagen na ontdekking van het gebrek schriftelijk of via e-mail te worden ingediend bij onze klantenservice.
2. Vereiste Informatie: Bij het indienen van een klacht dient u het volgende te vermelden:
– Uw naam, adres en contactgegevens
– Ordernummer of factuurnummer
– Een duidelijke omschrijving van de klacht en eventueel foto’s ter verduidelijking
Artikel 10.3: Bevestiging en Behandeling van Klachten
1. Ontvangstbevestiging: Binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een bevestiging van ontvangst.
2. Onderzoek: Onze klantenservice zal uw klacht onderzoeken en kan u om aanvullende informatie of documentatie vragen indien nodig.
3. Termijn voor Reactie: Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven. Indien dit niet mogelijk is, wordt u binnen deze termijn geïnformeerd over de verwachte termijn voor een definitieve reactie.
Artikel 10.4: Oplossing van Klachten
1. Mogelijke Oplossingen: Afhankelijk van de aard en gegrondheid van de klacht, kan een van de volgende oplossingen worden aangeboden:
– Reparatie van het defecte product
– Vervanging van het product
– Terugbetaling van het aankoopbedrag
– Een andere in overleg overeengekomen oplossing
2. Kosten: Indien de klacht gegrond is, zijn de kosten van reparatie, vervanging of terugzending voor onze rekening. Indien de klacht ongegrond blijkt, kunnen eventuele onderzoekskosten bij u in rekening worden gebracht.
Artikel 10.5: Geschillen
1. Oplossen in Onderling Overleg: Wij streven ernaar om eventuele geschillen in onderling overleg op te lossen. Indien dit niet lukt, kan het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechter.
2. Toepasselijk Recht Op deze klachtenprocedure en alle overeenkomsten is het Belgisch recht van toepassing.
Artikel 10.6: Contactinformatie
Voor vragen of verdere informatie over de klachtenbehandeling kunt u contact opnemen met onze klantenservice via:
De klantendienst van Building Dryer is bereikbaar op het telefoonnummer +32 477 36 70 09, via e-mail op info@buildingdryer.be of per post op het volgende adres : A-RENT BV, Gammel 35, 2310 Rijkevorsel.
Artikel 11: Nalatigheidsintresten
Artikel 11.1: Definities
– Nalatigheidsintrest: De rente die in rekening wordt gebracht bij het niet tijdig voldoen van een betalingsverplichting.
– Vervaldatum: De datum waarop de betaling van de factuur uiterlijk voldaan moet zijn.
Artikel 11.2: Betalingsvoorwaarden
1. Betalingstermijn: Tenzij anders overeengekomen, dienen facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan.
2. Vervaldatum: De vervaldatum wordt duidelijk vermeld op de factuur.
Artikel 11.3: Nalatigheidsintresten
1. Toepassing: Indien de betaling niet is ontvangen binnen de aangegeven termijn, is de klant van rechtswege en zonder nadere ingebrekestelling nalatigheidsintresten verschuldigd.
2. Rentepercentage: De nalatigheidsintrest bedraagt 10% per maand of gedeelte daarvan, tenzij een ander percentage wettelijk is voorgeschreven.
3. Berekening: De nalatigheidsintrest wordt berekend vanaf de vervaldatum van de factuur tot de datum van volledige betaling.
Artikel 11.4: Administratiekosten
1. In rekening brengen: Naast de nalatigheidsintresten kunnen administratiekosten worden berekend voor de extra administratieve verwerking van de late betaling.
2. Hoogte van de kosten: De administratiekosten bedragen € 25 per betalingsherinnering.
Artikel 11.5: Aanmaningen en Ingebrekestelling
1. Eerste Herinnering: Bij het verstrijken van de vervaldatum ontvangt de klant een eerste kosteloze betalingsherinnering.
2. Tweede Herinnering: Indien binnen 14 dagen na de eerste herinnering geen betaling is ontvangen, volgt een tweede herinnering.
3. Ingebrekestelling: Indien binnen 14 dagen na de tweede herinnering nog steeds geen betaling is ontvangen, volgt een formele ingebrekestelling.
Artikel 11.6: Incassoprocedure
1. Overdracht aan Incassobureau: Indien na de ingebrekestelling geen volledige betaling is ontvangen, kan de vordering uit handen worden gegeven aan een incassobureau.
2. Kosten: Alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten, waaronder de kosten voor het incassobureau, komen volledig voor rekening van de klant.
Artikel 11.7: Opschorting en Beëindiging
1. Opschorting: Bij niet-tijdige betaling hebben wij het recht om de uitvoering van de overeenkomst op te schorten totdat volledige betaling is ontvangen.
2. Beëindiging: Wij behouden ons het recht voor om de overeenkomst te beëindigen indien na herhaalde aanmaningen geen betaling is ontvangen.
Artikel 11.8: Geschillen
1. Oplossen in Onderling Overleg: Wij streven ernaar om eventuele geschillen in onderling overleg op te lossen. Indien dit niet lukt, kan het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechter.
2. Toepasselijk Recht: Op deze algemene voorwaarden en alle overeenkomsten is het Belgisch recht van toepassing.
Artikel 11.9: Contactinformatie
Voor vragen of verdere informatie over nalatigheidsintresten en betalingsvoorwaarden kunt u contact opnemen met onze klantenservice via:
De klantendienst van Building Dryer is bereikbaar op het telefoonnummer +32 477 36 70 09, via e-mail op info@buildingdryer.be of per post op het volgende adres : A-RENT BV, Gammel 35, 2310 Rijkevorsel.
Artikel 12: Privacy
De verantwoordelijke voor de verwerking, A-RENT BV respecteert de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens. Wij deden hiervan aangifte bij de Privacy Commissie.
De door u meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden voor volgende doeleinden: De uitvoering van de afgesloten overeenkomst en het verwerken van de bestelling, uitsluitend voor A-RENT BV.
U beschikt over een wettelijk recht op inzage en eventuele correctie van uw persoonsgegevens. Mits bewijs van identiteit (kopie identiteitskaart) kunt u via een schriftelijke, gedateerde en ondertekende aanvraag aan A-RENT BV, gratis de schriftelijke mededeling bekomen van uw persoonsgegevens. Indien nodig kunt u ook vragen de gegevens te corrigeren die onjuist, niet volledig of niet pertinent zouden zijn.
In geval van gebruik van gegevens voor direct marketing: U kan zich kosteloos verzetten tegen het gebruik van uw gegevens voor direct marketing. Hiertoe kan U zich steeds richten tot A- RENT BV.
Wij behandelen uw gegevens als vertrouwelijke informatie en zullen die niet doorgeven, verhuren of verkopen aan derden.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het vertrouwelijk houden van zijn logingegevens en het gebruik van zijn paswoord.
A-RENT BV houdt online (anonieme) bezoekersstatistieken bij om te kunnen bekijken welke pagina’s van de internetsite in welke mate bezocht worden.
Indien u vragen heeft over deze privacy statement, kunt u ons contacteren op info@buildingdryer.be.
Artikel 13: Gebruik van cookies
Tijdens een bezoek aan de site kunnen ‘cookies’ op de harde schijf van uw computer geplaatst worden. Een cookie is een tekstbestand dat door de server van een website in de browser van uw computer of op uw mobiel apparaat geplaatst wordt wanneer u een website raadpleegt.
Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren.
Er worden enkel First party cookies gebruikt.
‘First party cookies’ zijn technische cookies die gebruikt worden door de bezochte site zelf en die tot doel hebben de site optimaal te laten functioneren. Bv: instellingen die de gebruiker bij de vorige bezoeken aan de site heeft gedaan, of nog : een vooraf ingevuld formulier met data dat de gebruiker tijdens vorige bezoeken heeft gedaan.
U kan uw internetbrowser zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd,dat u een waarschuwing ontvangt wanneer een cookie geïnstalleerd wordt of dat de cookies nadien van uw harde schijf worden verwijderd. Dit kan u doen via de instellingen van uw browser (via de help- functie). Hou er hierbij wel rekening mee dat bepaalde grafische elementen niet correct kunnen verschijnen, of dat u bepaalde applicaties niet zal kunnen gebruiken.
Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Artikel 14: Aantasting geldigheid – niet-verzaking
Indien een bepaling van deze Voorwaarden ongeldig, onwettig of nietig wordt verklaard, zal dit op geen enkele wijze de geldigheid, de wettigheid en de toepasbaarheid van de andere bepalingen aantasten.
Het nalaten op gelijk welk moment door A-RENT BV om één van de in deze Voorwaarden opgesomde rechten af te dwingen, of gelijk welk recht hiervan uit te oefenen, zal nooit gezien worden als een verzaking aan zulke bepaling en zal nooit de geldigheid van deze rechten aantasten.
Artikel 15: Wijziging voorwaarden
Deze Voorwaarden worden aangevuld door andere voorwaarden waar expliciet naar verwezen wordt, en de algemene verkoopsvoorwaarden van A-RENT BV. Ingeval van tegenstrijdigheid, primeren onderhavige Voorwaarden.
Artikel 16: Bewijs
De Klant aanvaardt dat elektronische communicaties en back-ups als bewijsvoering kunnen dienen.
Artikel 17: Geldigheid,Toepasselijk recht en geschillenbeslechting – Bevoegde rechter
We hopen uiteraard dat onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons steedse e-mail contacteren. Wij proberen je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.
Naast de interne klachtenprocedure van de webshop, kan steeds terechtwijs Becommerce en bij Europese ODR-platform.
Indien één van. onderhavige voorwaarden nietig en onuitvoerbaar zou worden verklaard, blijven de andere voorwaarden onverkort van kracht en zal deze voorwaarden. toepasbaar zijn in de door de wet toegestane mate.
Geschillen in verband met geldigheid, interpretatie of uitvoering van onderhavige algemene voorwaarden voor online verkoop vallen uitsluitend onder het Belgische recht en worden enkel voorgelegd aan die rechtbanken van het Arrondissement Antwerpen.
Het Belgisch recht is van toepassing, met uitzondering van de bepalingen van internationaal privaatrecht inzake toepasselijk recht en met uitzondering van het Verdrag van Wenen inzake internationale koopovereenkomsten betreffende roerende zaken.